Pristatymo taisyklės

Medeine.lt parduotuvėje parduodamos prekės yra naujos, originalioje pakuotėje, prekėms suteikiama gamintojo garantija. Medeine.lt parduotuvėje užsakytas/nupirktas prekes galima:

  • Nemokamai atsiimti parduotuvėje Medeine.lt, I. Simonaitytės g. 3-13, LT-06244 Vilnius;
  • Pristatyti pirkėjui  Medeine.lt transportu Vilniaus mieste ir apylinkėse;
  • Siųsti į visus Lietuvos miestus per siuntų tarnybos kurjerius.

1. Prekių atsiėmimas Medeine.lt parduotuvėje

  • Prekes nemokamai galima atsiimti parduotuvėje Medeine.lt, I. Simonaitytės g. 3-13, LT-06244 Vilnius;
  • Jei Pirkėjo užsakyta/nupirkta prekė yra Medeine.lt parduotuvėje, ją galima atsiimti per 1 val.;
  • Parduotuvės darbo laikas: pirmadienį-penktadienį: 9:30–18:30 val., šeštadienį: 9:00–16:00 val.;
  • Pirkėjas visada gali derinti patogų prekių atsiėmimo laiką tel. +370 640 39683;
  • Prieš atvykstant į parduotuvę atsiimti prekės, būtinai informuokite pardavėją telefonu apie atvykimą, kad prekė būtų paruošta;
  • Atskiru sutarimu Pirkėjo užsakytas/ nupirktas prekes apie 1 mėnesį ir ilgiau galima saugoti Medeine.lt sandėlyje nemokamai;
  • Jei Pirkėjo užsakytos prekės nėra –  informuosime Pirkėją apie užsakymo įvykdymo/ neįvykdymo laiką;
  • Specialūs prekių užsakymai gali užtrukti nuo 2 iki 4 savaičių, atskirais atvejais, jei prekės nėra pas gamintoją prekės atvykimas gali užtrukti ir ilgiau.
  • Svarbu! Atsiimant prekes parduotuvėje Medeine.lt, būtina patikrinti prekių būklę: ar nėra prekės, pakuotės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę;
  • Visos pretenzijos, dėl prekių kokybės pablogėjimo, kuris atsirado vėliau pirkėjui transportuojant prekes į kitą vietą – nepriimamos.

2. Pristatymas Medeine.lt transportu Vilniaus mieste ir apylinkėse 

  • Standartinis prekių pristatymas iki laiptinės ar namo be užnešimo paslaugos – 7 €;
  • Prekių pristatymas iki laiptinės ar namo, ir 1 darbuotojas padeda pirkėjui užnešti prekes – 15 €;
  • Didesnių gabaritų prekių sveriančių iki 80 kg pristatymas iki laiptinės ar namo, ir 2 darbuotojai užneša prekes 18 – 25 €;
  • Prekių sveriančių virš 80 kg, prekių užnešimo paslauga (UKD) derinama individualiai;
  • Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 9.30 – 18.00 val., Vilniaus mieste ir apylinkėse per 1-2 d.d;
  • Pirkėjas visada gali derinti patogų prekių pristatymo laiką tel. +370 640 39683;
  • Apie prekės pristatymą informuojamas pirkėjas jo nurodytu telefonu;
  • Atskiru sutarimu prekes pristatomos kliento pageidaujamu laiku;
  • Jei pristatymo dieną pirkėjas negali būti nurodytoje vietoje, tai kiek galima anksčiau apie tai informuojamas  Medeine.lt darbuotojas tel. +370 640 39683, ar el.paštu: ebuitex@gmail.com ir koreguoja pristatymo laiką.
  • Svarbu! Atsiimant, Medeine.lt transportu, pristatytas prekes, būtina patikrinti prekių būklę: ar nėra išorinių prekės pakuotės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę. Visas pretenzijas ar pastabas, dėl pristatytų prekių priimame tik pristatę prekę, prieš pasirašant ant prekės pristatymo dokumento.
  • Pirkėjui sutikus, prekė išpakuojama ir patikrinama ar nėra matomų mechaninių pažeidimų. Pirkėjui apžiūrėjus prekę ir pasirašius ant dokumento yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės.
  • Visos pretenzijos, dėl prekių kokybės pablogėjimo, kuris atsirado vėliau, pirkėjui gabenant, montuojant, pajungiant prekes – nepriimamos.
  • Jei defektai randami išpakavus prekę, prieš pasirašant ant prekės pristatymo dokumento, abipusiu sutarimu pirkėjo – pardavėjo, gali būti sumažinta prekės kaina, defektuota prekė pakeista į naują arba grąžinti už prekę sumokėti pinigai.

3. Pristatymas Lietuvos teritorijoje per siuntų įmonės kurjerius

Rekomendacijos atsiimant/išsiunčiant siuntą per Omniva KURJERĮ
žr. 
čia

Lietuvos miestų paskirstymas zonomis:

  • 1 zona: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena.
  • 2 zona: Anykščiai, Birštonas Biržai, Druskininkai, Elektrėnai, Gargždai, Ignalina, Jonava, Joniškis, Jurbarkas, Kaišiadorys,Kelmė, Kėdainiai, Kretinga, Kupiškis, Lazdijai, Mažeikiai, Molėtai, N.Akmenė, Pakruojis, Palanga, Pasvalys, Plungė, Prienai, Radviliškis, Raseiniai, Rokiškis, Skuodas, Šakiai, Šalčininkai, Šilalė, Šilutė, Širvintos, Švenčionys, Trakai, Ukmergė, Varėna,Vilkaviškis, Visaginas, Zarasai.
  • 3 zona: Kitos Lietuvos vietovės.

Prekių pristatymo terminai:

  • I zonoje (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Telšiai, Utena) – kitą darbo dieną po siuntos priėmimo;
  • Likusiose Lietuvos vietovėse – suderintu su Gavėju laiku per 1-5 darbo dienas;
  • Šeštadieniais paslauga teikiama tik I zonoje (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Telšiai, Utena).

Atsiskaitymas prekių pristatymo metu (COD): Už grynųjų pinigų priėmimą, taikomas  mokestis nuo sumos  1,5 proc.. Pasirinkę apmokėjimo būdą grynais pinigais, prekės pristatymo metu turėkite tikslią Jūsų užsakyme nurodytą grynųjų pinigų sumą. Kurjeris išrašo grynųjų pinigų priėmimo kvitą.

 ID patikra. Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakytą prekę.

Pristatymo adresas. Siunta bus pristatyta darbo valandomis nurodytu adresu. Todėl rekomenduojama nurodyti tą pristatymo adresą, kuriuo Jus galės rasti kurjeriai darbo valandomis.

Telefono numeris. Visuomet pateikite savo telefono numerį. Taip kurjeriai galės pranešti, kada prekės bus pristatytos. Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti. Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.

Krovos darbai – tai prekės sunkesnės nei 31,5 kg iškrovimas ir/ar sunešimas iš transporto priemonės pristatymo adresu. Paslaugą atlieka vienas  kurjeris. Iškraunant ir/ar nešant pakuotes gali dalyvauti Gavėjas. Kai Gavėjas neša siuntą kartu su  kurjeriu, kurjeris neatsako, jeigu siunta buvo pažeista nešimo metu.

Paslauga taikoma:

  • Kai viena pakuotė sveria daugiau kaip 31,5, iki 80 kg, ir kurjeris ją neša kartu su Gavėju iš/į vietą;
  • Kai siunta sveria daugiau, kaip 31,5 kg, bet yra sudaryta iš daug lengvų (iki 31,5 kg) pakuočių, kurias kurjeris sunešioja iš/į vietą;
  • Sunkesnių nei 31.5 kg siuntų pakrovimo-iškrovimo darbai;
  • Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai.
  • Paslauga nėra taikoma, jeigu viena pakuotė sveria daugiau kaip 31,5 iki 80 kg ir Gavėjas padeda Kurjeriui ją iškrauti iš automobilio, bet jos nereikia nešti į vietą. Tokiu atveju šis veiksmas atliekamas nemokamai.

Užsakyti krovos darbai (UKD) – tai iš anksto užsakytas sunkių prekių iškrovimas. Garantuotas sunkios prekės iškrovimas ir/ar sunešimas iš transporto priemonės pristatymo adresu. Paslaugą atlieka du darbuotojai. Iškraunant ir nešant prekes gavėjas nedalyvauja. Paslaugai taikomas specialus žymėjimas – juosta „Užsakyti krovos darbai”. Jeigu UKD paslauga nebuvo užsakyta ir prekę neša Gavėjas kartu su kurjeriu, siuntų tarnyba neatsako, jei prekė buvo pažeista nešimo metu.

UKD paslauga taikoma:

  • Kai viena pakuotė sveria daugiau kaip 31,5, iki 80 kg, ir jai krauti/nešti Pirkėjas užsakė UKD paslaugą (du darbuotojus);
  • Kai siunta sudaryta iš daug lengvų (iki 31,5 kg) pakuočių, kurias reikia sunešioti, ir Pirkėjas užsakė UKD paslaugą (du darbuotojus);
  • UKD paslauga kainuoja papildomai priklausomai nuo prekių kiekio ir svorio.

Prekes priėmimas iš siuntų tarnybos kurjerio:

  • Svarbu! Prekės pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su siuntų tarnybos kurjeriu patikrinti prekės pakuotės būklę (ar jos nepraplėštos, nesugniuždytos), prekių kiekį.
    Nustačius prekės pakuotės pažeidimą, prekių kiekio neatitikimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas prekės privalo nepriimti. Tokiu atveju siuntų tarnybos kurjeris kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus prekę ir pasirašius siuntų tarnybos kurjerio pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

 ATMINTINĖ

Atmintinė skirta siuntų Gavėjams, kurie priima prekes iš siuntų tarnybos kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

1. SUSISKAIČIUOK PAKUOTES 

Kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane.
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

2. PATIKRINK PAKUOČIŲ ETIKETES 

Ant pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

3. APŽIŪRĖK GAUTAS PAKUOTES 

Pristatomos prekių pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir t.t
Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas”. „Pakuotės pažeidimo akto” formą turi kurjeris.

 Nesilaikant Prekių pristatymo taisyklių reikalavimų, atsiimant prekes,  Medeine.lt neatsako už pristatytų prekių trūkumą ar sugadinimą.